Assemblea de l’AMPA el 21 de març

Convocatòria d’Assemblea de l’Associació de Mares i Pares (AMPA) de l’escola Montserrat Solà

L’Assemblea de l’AMPA és l’espai de trobada de les mares i pares de l’escola per posar en comú i debatre sobre tots els temes que afecten a l’Escola i, especialment, decidir sobre els que gestiona directament la mateixa Associació.
L’AMPA és, doncs, el nostre instrument de participació i, per la seva representativitat, ha esdevingut la veu de les famílies en la Comunitat Educativa del Montserrat Solà.

Per tal que l’AMPA sigui efectivament representativa de les famílies és molt important que tothom hi aporti el seu accent. Segur que hi ha aspectes a millorar, transformar, enriquir, qüestionar i noves propostes i maneres per incorporar. És per això que no hi sobra ningú i tothom és necessari i benvingut.

Per tot això, convoquem a totes les famílies de l’Escola a la segona Assemblea Ordinària de l’AMPA del curs 2017-2018, que se celebrarà el dimecres 21 de març, a les 20:30, al Gimnàs de l’escola, amb el següent ordre del dia:

1) Notificacions de l’equip directiu
2) Camins escolars
3) Pressupostos participatius de l’AMPA
4) Aprovació de les inversions de l’AMPA a l’escola pel curs 2017-2018
5) Posicionament i pla d’actuació de l’AMPA davant les proves diagnòstiques externes de 3r i 6è
6) Altres temes sobrevinguts
7) Precs i preguntes

Us esperem a tots dimecres 21 de març, a les 20:30, al Gimnàs de l’escola!!