Casal d’estiu

Bon dia famílies,

El tema del casal d’aquest any serà LA MÀGIA.

Dates del casal: del 27/6/2022 fins al22/7/2022

Horari: de 9:00 h a 12:30 h i de 15:00 h a 16:30 h

Preu del casal sencer: 185 €

Preu per setmanes: 70 €

S’ofereix servei d’acollida mati i permanències de tarda (hi ha d’haver un mínim d’infants per poder-lo tirar endavant)

Que farem al casal?

Com hem comentat, el casal anirà sobre la màgia. Tindrem espectacles en directe, sortides de tot el dia, manualitats, xeringada, taller de cuina, gimcanes, sortides a la platja, jocs d’aigua

Els alumnes d’infantil es quedaran un dia adormir a l’escola, aniran al parc de Malgrat i també a veure els gegants a les Esmandies a més de moltes altres activitats.

A partir de 1r faran una sortida setmanal, sortides en biciroom scape, sortides a laplatja cada setmana…

Els novells es quedaran a dormir un dia a l’escola, els mitjans faran una nit de campaments i els grans faran dues nits de campaments.

Novells i mitjans aniran a veure “El rei de la màgia” a Barcelona i els grans aniran a Llavaneres en bicicleta.

No us el podeu perdre!!!!

Us hi esperem!

Per qualsevol dubte o aclariment ens podeu enviar un mail a: clicclaclleure@gmail.com

Atentament,

Clic Clac Lleure