Circular – Nadal 2016

Benvolguda família:

El ritme de l’any ve marcat per la celebració de les festes populars. Celebrar-les és una manera d’apreciar el començament i el final de cada cicle estacional, una oportunitat per compartir el que succeeix a l’escola amb les famílies i de gaudir d’un espai i un temps comú i festiu.

cagatio

És per això que durant aquests dies…

• L’Associació de pessebristes de Mataró col·laboren amb nosaltres a fer el pessebre. Els nens i les nenes són els encarregats de dur les figures i fer-lo cada dia més lluent.
  • Divendres 16 de desembre a les 16:30h, un grup de pares i mares representaran la seva versió particular dels Pastorets. Hi participarà també la coral.
  • Diumenge 18 de desembre anirem a buscar el tió. Ens trobarem a les 11h. a la porta de l’escola.
  • Els nens i les nenes assagen nadales i poemes i ho comparteixen amb els seus padrins i fillols. Del 14 al 21 de desembre us convidem a entrar a l’escola per escoltar-los cantar:

Cicle de mitjans i grans:

• Dimecres 14 de desembre canten els grups A de Primària.
  • Dijous 15 de desembre canten 3r-C i els grups B de Primària.

Els concerts començaran puntualment a les 16:00h al gimnàs, per la qual cosa obrirem la porta de l’escola a les 15:50h.

Cicle de petits:

• Dilluns 19 de desembre canten els grups de P5.
  • Dimarts 20 de desembre canten els grups de P3.
  • Dimecres 21 de desembre canten els grups de P4.

Els concerts es faran a les seves aules respectives i començaran puntualment a les 16:15h. La porta de l’escola l’obrirem a les 16:10h.

• Al llarg de la setmana alguns nivells faran una sortida en horari de matí o de tarda (visita a la fira de nadal, exposició de diorames…). Sereu informats prèviament.
  • Dilluns 19 de desembre els nens i les nenes de P5 faran un concert de nadales a l’Escola Bressol Els Menuts.
  • I el dia 22 de desembre al matí els nens i les nenes de petits i mitjans faran cagar el tió dins de l’horari escolar.

El 22 de desembre és el darrer dia del trimestre. L’horari de classes serà de 9 a 13h. per a tots els alumnes d’Infantil i Primària. Hi haurà servei de menjador (de 13:00h a 15:30h) i d’acollida (de 15:30h a 16:30h).

Del 23 de desembre al 6 de gener s’organitza un Casalet de nadal. El servei de monitoratge i la programació de les activitats va a càrrec de KALIU (l’equip de menjador i servei d’acollida). Tota la informació sobre horaris, serveis i inscripcions la trobareu en la web de l’escola.

Tornarem a escola el 9 de gener de 2017

Durant els propers dies trobarem el moment per saludar-nos personalment. Mentrestant us animem a participar de les activitats proposades en la mida que la vostra vida familiar i laboral us ho permeti.

L’equip de mestres de l’escola Montserrat Solà

Mataró, 7 de desembre de 201