Comiat alumnat de 6è

El dimecres 21 de juny, darrer dia del curs escolar, es va fer el sopar de comiat per l’alumnat de sisè de primària que l’any vinent cursaran 1r d’ESO. L’equip directiu de l’escola i les families van preparar un vespre ons els nois i noies van recordar els anys passats a l’escola (amb la presència de la majoria de mestres que han tingut), van acomiadar-se’n i van començar a obrir la nova etapa a l’institut.

En grups de dos o tres noies i nois, les families i el professorat els van rebre en una escenografia que recordava les catifes vermelles de hollywood, amb estrelles de la fama i photo-call inclosos. Després d’aquesta entrada triomfal es van fotografiar tots junts i van poder escoltar, al gimnàs, les paraules dels representants de pares i mares i d’en Ricard en nom de l’escola.

El moment més emotiu, emocionant, però també divertit, va ser el passi de l’audiovisual que l’escola els va regalar en un pen. Hi ha imatges de tots ells des de P3 fins a 6è en nombroses situacions que han viscut: inicis i finals de cursos; rotllanes, primer, i assemblees d’aula, després; projectes, racons i espais d’aprenentatge; estones de joc als patis; sortides i colònies.. i molts somriures!!! L’escola també els va regalar la samarreta dissenyada per la Montse Gasull, la Lourdes Mora, i en Martí Anson que també van fer la orla, que al matí els havien entregat els seus fillols. Les families van entregar-los, de record, un clauer amb el logotip de l’escola i Kaliu va tenir el bonic detall de regalar-los la famosa aigua de color del menjador.

Final d’etapa per un munt de nois i noies i per unes quantes famílies que deixaran l’escola després de nou anys al centre (en la majoria dels casos). Per aquestes, l’equip de mestres també va voler obsequiar-los amb un petit record, la il·lustració d’una pedra, feta per en Lluís Martí, amb la paraula “gràcies”, per la col·laboració durant aquest període. I un nou adéu col·lectiu a la Carmina i en Ricard, els directors de l’escola que han tingut aquests anys.

L’acte va culminar amb un sopar de germanor, el·laborat per Kaliu, al pati. Un àpat en què els monitors de menjador, casals, extraescolars… van afegir-se al comiat d’uns nois i noies que en tindran, lògicament, un gran record. A l’escola quedarà el testimoni d’aquesta promoció amb el graffiti que van fer amb l’Ignasi.

Clica a sobre de la imatge per veure l’àlbum de fotografies