Donació de sang a l’escola

Els alumnes de sisè han adreçat una carta a la Comunitat Educativa ja que participen en una campanya de donació de sang i volen que sigui un èxit de participació. És aquesta:

Som els alumnes de 6è de l’escola Montserrat Solà que participem en un projecte relacionat amb la campanya de donació de sang. Hem descobert, a través del Banc de Sang i Teixits, que a Catalunya es necessiten 1000 donacions diàries i només se n’aconsegueix el 80%. Necessitem arribar a les dues-centes que falten i vosaltres ens podeu ajudar.
Ara som més conscients que donar sang és molt important, ja que no es pot fabricar. El nostre eslògan: “Amb només una punxada, una vida salvada” ens recorda que entre tots ho podrem aconseguir.
Ens agradaria que us animéssiu a participar en donar sang perquè podeu ajudar a salvar moltes vides de persones que necessiten transfusions per motiu d’accidents, d’intervencions quirúrgiques, de malalties cròniques… A tots ens pot passar!

Dia: Divendres 12 de maig de 2017
Hora: 15:30h a 20:00h
Lloc: Escola Montserrat Solà (al gimnàs)

Recordeu que heu de ser majors de 18 anys i menors de 65, pesar més de 50kg, haver menjat alguna cosa abans de venir a donar sang i haver-se hidratat bé.

Moltes gràcies per la vostra atenció i col·laboració, us hi esperem.
Confiem en vosaltres!
Atentament,