Comissió d’extraescolars

La d’extraescolars és la comissió que s’encarrega de proposar i fer el calendari de les activitats extraescolars de l’escola, donant així resposta a una de les demandes més compartides entre les famílies.

extraescolars

L’oferta d’activitats s’emmarca en els valors del projecte pedagògic de l’escola de treballar pel desenvolupament integral dels infants. Per coherència amb aquests plantejaments, les activitats que s’afegeixen a l’horari lectiu han de ser respectuoses amb les necessitats afectives i de benestar personal dels infants. És un projecte que es va desplegant a mesura que avança l’escolaritat per adequar-se a cada moment maduratiu, i així fer un bon acompanyament en la creixença dels nens i les nenes.

El coordinador de les activitats extraescolars es l’Israel Garcia, ‘Chiqui’. És l’encarregat de la gestió dels extraescolars. Qualsevol dubte, contacteu amb ell:

Portes obertes extraescolars

La Comissió d’Extraescolars ha organitzat unes Jornades de Portes Obertes de les Activitats Extraescolars pel curs vinent. Podreu fer un tastet de totes elles entre dilluns 28 de maig i divendres 1 de juny

Continua llegint