Inauguració Anima[t]

Dimecres, 31 a 2/4 de 7 de la tarda, s’inaugura a Can Palauet (Carrer d’en Palau, 32) l’exposició resultant del Projecte Anima[t] 2017desenvolupat pels alumnes de 6è de l’escola, dirigits per la Susanna Bacardí.

Per problemes d’espai, la inauguració està limitada a les famílies de 6è. A partir de l’1 de juny i fins el 9 de juliol,  l’exposició estarà oberta a tot el públic.

Anima[t] és una mostra de petites animacions amb stop-motion: històries curtes i animades que ens conviden a viatjar als inicis del cinema. Neixen de l’essència, de l’interior de qui les ha creades i s’expressen en forma d’una experiència en comú, viscuda des de l’emoció, el desig i l’acció.

Anima[t] és un divertiment compartit que busca l’ànima de les coses. És un convit a l’entusiasme. Aprofitant el nom de l’exposició, animem a totes les famílies de l’escola a visitar-la. Val molt la pena!!!