S’inaugura “Relat d’una exposició”

L’exposició resultant del projecte “Relat d’una exposició” s’inaugurarà el divendres 10 de març a les set del vespre a Can Palauet. És una de les fites importants de la tasca que els alumnes de 5è de primària de les escoles Angeleta Ferrer i Montserrat Solà duen a terme des que a l’octubre de 2016 van rebre l’encàrrec de realitzar una exposició d’art contemporani per a les sales de Can Palauet. L’objectiu d’aquesta activitat és fer conèixer l’art i els llenguatges contemporanis als alumnes des de dins, amb l’objectiu d’explicar l’exposició amb les paraules d’aquests nens.

Durant tots aquests mesos els alumnes han fet de comissaris, escollint el que explicarà l’exposició al visitant, després d’haver conegut artistes i triat peces d’alguns d’ells. També han après com es fa la producció de l’exposició i l’han dissenyat pensant l’espai i com disposar les peces que han triat i han col·laborat en el muntatge que s’ha fet els dies 6, 7 i 8 de març.  I han redactat les cartel·les i els fulls de sala que trobaran els visitants. A part d’això, els alumnes de Montserrat Solà van treballar la seva comparsa de Carnestoltes al voltant d’aquest projecte.

Finalment, també han pensat i executaren el servei educatiu i les activitats complementàries. Entre aquestes hi ha les visites guiades que es realitzaran els dissabtes i diumenges següents a les 12 del migdia:
– 11, 12, 19 i 25 de març.
– 2 i 22 d’abril.
– 14 21 de maig.

Trobareu tota la informació i el seguiment del projecte al blog del ‘M|A|C mini’ i a la web del projecte, i els alumnes mateixos en fan un resum en aquest vídeo.