Millores als patis

Tenim bones notícies just abans d’iniciar el curs 2017-2018. Aquest estiu, aprofitant les vacances escolars, l’Ajuntament de Mataró, ha realitzat un parell d’actuacions als patis de l’escola.

Tal i com va comunicar-nos el regidor d’Educació, Miquel Àngel Vadell, a la segona Assemblea del curs 2016-2017, s’ha actuat al pati d’infantil per evitar les reiterades entrades d’aigua a les aules cada vegada que plou i s’ha pavimentat la pista poliesportiva.

Segons informa l’Ajuntament, el cost de la millora del pati d’infantil ha estat de  6.508,49 € i l’actuació a la pista poliesportiva ha suposat una despesa de 24.184,27 €. Les 18 actuacions al conjunt de centres educatius de la ciutat han costat 400.000€.

Agraïm a l’Ajuntament el compliment de les actuacions compromeses. Ara ens toca a tots gaudir de les millores, cuidar tots els espais de l’escola i seguir reivindicant les millores que, al nostre parer, resten pendents.