Circular – Nou informe a primària

Aprofitant que el dimecres 28 els s’entregaran els informes dels grups de primària segons el calendari que els mestres tutors i tutores dels vostres fills i filles hagin acordat amb vosaltres, us informem que el 14 de juny de 2016 va entrar en vigor la nova ordre per la qual es determina el procés d’avaluació en l’educació primària.

Entre d’altres aspectes això vol dir que enguany, l’informe del tercer trimestre anirà acompanyat d’una avaluacióde final de curs, que dicta el Departament d’Ensenyament, on apareix la qualificació que ha obtingut el vostre fill i/o la vostra filla en cada una de les àrees.

Teniu tota la informació en els documents que adjuntem: el que signa l’equip de mestres de l’escola i una infografia del Departament d’Ensenyament.

info-primaria (escola)
info-primaria (gencat)