Condicionament del Parc de la Llibertat

Pressupostos Participatius Mataró : Donem el nostre suport a la proposta de Condicionament del Parc de la Llibertat: Enjardinament, pacificació i millora de les instal·lacions.

Doneu el vostre suport fent clic al enllaç següent (us haureu de registrar i confirmar padró abans de poder donar suport):

La Comunitat Educativa de la Montserrat Solà, juntament amb el suport de les Associacions de Veïns del barri i de les AFA de l’escola Anxaneta i de Menuts, vam presentar a mitjans d’abril, la proposta de Condicionament del Parc de la Llibertat: Enjardinament, pacificació i millora de les instal·lacions.

La proposta ha estat acceptada després d’haver passat per una primera fase de valoració. Ara, i fins al 31 de maig, li hem de donar suport. Ho podem fer tots els ciutadans i ciutadanes majors de 16 anys, empadronats a Mataró. Per superar aquesta fase, es necessiten un mínim de 75 suports i aconseguir estar entre les 20 primeres. Hem d’aconseguir-ne molts!

Us informarem a mida que la proposta vagi avançant per les diverses fases i a l’octubre, si arriba a la fase de votació, us recordarem de nou la vostra participació.

Desitgem que la dignificació del Parc de la Llibertat compti amb el teu suport.

Participa Solà!

Comunitat educativa de l’escola Montserrat Solà