Titelles per pensar la salut

Dijous 19 de gener es va representar l’espectacle de titelles Pere Flash-Telesalut, adreçat a l’alumnat de primer i segon i a les seves famílies.  El gimnàs de l’escola es va omplir de familiars dels alumnes responent a la crida feta des de l’escola.

L’objectiu de l’obra és ajudar a prendre consciència dels hàbits d’higiene, alimentació i salut a partir de situacions quotidianes tractades amb dosis d’humor.

Binixiflat-PereFlash-3

De la mà d’en Pere Flash, un simpàtic reporter de Tele-Titella, el públic va conèixer el  Sr. Josep Badall, que té molta són, la família Trip-Trap, sempre a tot drap, el sr. Maitip, que endrapa tot el que pot i l’Enric Ferum, que no es renta mai. Com a tot espectacle de titelles els personatges van interactuar amb els infants que en el col·loqui final es van interessar molt per com es preparava i s’interpretava una obra com la que acabaven de veure.

L’activitat l’organitza l’Ajuntament de Mataró amb la col·laboració de la diputació de Barcelona.