Whatsapp de l’AMPA 605 14 64 74

Ja tenim whatsapp de l’AMPA!

Amb aquest usuari us anirem informant dels diferents esdeveniments, activitats o informacions relatives a l’AMPA i a l’escola. Des de l’AMPA utilitzarem el whatsapp com a un mitjà de publicació més, que, sumat a la web i el Facebook de l’Escola, ens permetrà que la informació arribi al màxim número de famílies. Aquest usuari, no substitutueix la figura dels delegats de classe, que continuen sent els moderadors del grup i el nexe d’unió amb l’escola. Si teniu qualsevol dubte, ells segueixen sent el vostre referent.

whtsapp1

De totes maneres, de la mateixa manera que podeu contactar amb l’AMPA a través del correu electrònic també ens podeu enviar missatges de whatsapp. Els contestarem tant aviat com ens sigui possible. Penseu que funcionem amb wifi, per tant previsiblement, la resposta no serà immediata