Xerrada agrupaments verticals

El dimecres 22 de març a les 6 de la tarda, es farà a l’escola una xerrada-debat al voltant dels agrupaments verticals. La conduirà en Joan Pere Le Bihan, que ha estat director durant 30 anys a les Escoles La Bressola de la Catalunya Nord, que funcionen amb aquest tipus d’agrupament. En Joan Pere explicarà, des de la seva experiència, els beneficis de treballar amb aquest model d’agrupament.

L’activitat s’emmarca en l’objectiu, ja comunicat en les reunions d’inici de l’actual curs, que el proper curs 2017-2018 l’escola faci un pas endavant i els grups de referència del cicle de petits estiguin constituïts amb nens i nenes de tres edats, de 3 a 5 anys, és a dir amb agrupaments verticals. Abans d’acabar el curs es convocarà a les famílies de P3 i P4 per explicar amb més detall aquesta proposta.

L’equip de mestres ja va va tenir una primera sessió de treball amb Joan Pere que va explicar-los, per exemple, la responsabilitat que assumeixen els alumnes més grans envers els més petits, la vivència normalitzada de la diferència entre alumnes començant per la més evident com és la de l’edat, i l’aprenentatge entre iguals.