Xerrada sobre Videojocs

La Comissió de Convivència ha organitzat una xerrada al voltant dels videojocs el dimecres 7 de novembre a les 17.30h. al gimnàs de l’escola.

La xerrada va dirigida a pares i mares (sense la presència dels infants) que vulguin conèixer i comprendre millor la situació i l’impacte actual dels videojocs en les vides dels infants i adolescents.

Cada dia que passa els videojocs ocupen més espai a les vides dels nostres fills i és per això que se’ns explicaran els riscos i la potencial addicció que amaguen alguns jocs, així com els beneficis que poden arribar a aportar-ne d’altres.
La xerrada ens proporcionarà recursos per conèixer videojocs que poden ser nocius i alternatives més sanes. Ens donarà coneixements sobre les recomenacions PEGI de jocs per edats. I ens aportarà també recursos per resoldre conflictes que poden aparèixer en la negociació amb els nostres fills respecte els temps i els tipus de jocs.

Tot això es portarà a terme amb la col·laboració dels experts en la matèria, Santiago Dopazo i Pedro Guerrero.
Disposarem d’una hora d’exposició i d’una segona hora que es dedicarà a tractar casos que volgueu exposar els/les assistents.

Es necessari fer inscripció prèvia abans el 31 d’octubre al mail convivencia@escolamontserratsola.cat indicant nom i cognom dels i les interessades.

L’Ajuntament ofereix servei de canguratge per aquelles persones que ho necessitin. És obligatori indicar al mail d’inscripció el nom i cognom dels infants així com l’edat d’aquest. És un servei pensat per infants que puguin restar sols dues hores amb un monitor i per tant queden exemptes criatures de curta edat.

[embeddoc url=”http://escolamontserratsola.cat/web/wp-content/uploads/2018/10/Cartell-xerrada-videojocs.pdf” height=”750px” download=”all” viewer=”google”]