Comissions AFA

Les comissions vertebren el treball ordinari de l’AFA en funció de les necessitats expressades per l’Assemblea i de la inquietud de les famílies.

Periòdicament, els representants de les comissions es reuneixen per coordinar les tasques que porten a terme i també amb els membres de l’Equip Directiu de l’escola que hi assisteixen. També es comprometen, en la mesura del possible, a assistir a les assemblees ordinàries per explicar les seves gestions.

Les comissions són obertes a totes les famílies que hi vulguin participar. Per apuntar-se a una comissió, només cal enviar un missatge de correu electrònic al correu del AFA. Des d’aquí animem a tothom que ho desitgi a apuntar-s’hi. L’escola la fem entre tots!