Assemblea AMPA 20 juny 2018

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA DE L’ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES (AMPA) DE L’ESCOLA MONTSERRAT SOLÀ

Dimecres 20 de juny | 20.00 hores | Gimnàs de l’escola

L’Assemblea de l’AMPA és l’espai de trobada de les mares i pares de l’escola per posar en comú i debatre sobre tots els temes que afecten a l’Escola i, especialment, decidir sobre els que gestiona directament la mateixa Associació.

L’AMPA és, doncs, el nostre instrument de participació i, per la seva representativitat, ha esdevingut la veu de les famílies en això que anomenem Comunitat Educativa.
Això vol dir, per exemple, organitzar activitats i serveis tan essencials com el menjador, les acollides, les extraescolars o els casals, que no serien possible sense la participació desinteressada d’un munt de gent que hi dedica unes hores, les que pot, i que s’apleguen en diverses comissions.

reunio-ampa

Per tal que l’AMPA sigui efectivament representativa de les famílies i la realitat de l’Escola, és molt necessari que tothom hi aporti el seu accent. Segur que hi ha aspectes a millorar, transformar, enriquir, qüestionar i noves propostes i maneres de fer que es podrien incorporar. És per això que no hi sobra ningú. Tothom és necessari i benvingut. Sense una participació majoritària la tasca de l’AMPA perd el seu sentit i el concepte Comunitat Educativa es desdibuixa.

Per tot això, perquè volem escoltar-nos, perquè volem fer-nos sentir, es convoca els pares i mares de l’Escola a la propera Assemblea Ordinària de l’AMPA dimecres 20 de juny amb el següent ordre del dia:

1. Balanç del curs 2017-2018 de l’equip docent
  2. Balanç del curs 2017-2018 de l’AMPA
  3. Estat dels projectes d’inversió de l’AMPA a l’escola (aparcapatinets, protectors cistelles de bàsquet, projectors)
  4. Reflexió sobre la venda de loteria de Nadal
  5. Canvi en la junta de l’AMPA. Elecció de la nova secretària
  6. Informacions de les comissions
  7. Altres temes sobrevinguts
  8. Precs i preguntes

Us esperem a tots dimecres 20 de juny a les 20:00 al Gimnàs de l’escola.