Convocatòria d’Assemblea de l’AMPA 26/10/2016

Convocatòria d’Assemblea de l’Associació de Mares i Pares (AMPA) de l’escola Montserrat Solà

Dimecres 26 d’octubre de 2016 a les 20:30, al Gimnàs de l’escola

colorful up hand background

L’Assemblea de l’AMPA és l’espai de trobada de les mares i pares de l’escola per posar en comú i debatre sobre tots els temes que afecten a l’Escola i, especialment, decidir sobre els que gestiona directament la mateixa Associació.

L’AMPA és, doncs, el nostre instrument de participació i, per la seva representativitat ha esdevingut la veu de les famílies en això que anomenem Comunitat Educativa
Això vol dir, per exemple, l’organització d’activitats i serveis tan essencials com el menjador, les acollides, les extraescolars o els casals, que no serien possible sense la participació desinteressada d’un munt de gent que hi dedica unes hores, les que pot, i que s’apleguen en diverses comissions.

També és significatiu que de la quota d’escola que paguem a l’AMPA hi hagi una part que es destini a material escolar, sortides o colònies i garanteixi l’accés en igualtat de condicions de tots els infants a totes les activitats de l’Escola.

Per tal que l’AMPA sigui efectivament representativa de les famílies i la realitat de l’Escola és molt necessari que tothom hi aporti el seu accent. Segur que hi ha aspectes a millorar, transformar, enriquir, qüestionar i noves propostes i maneres de fer que es podrien incorporar. És per això que no hi sobra ningú i tothom és necessari i benvingut. Sense una participació majoritària la tasca de l’AMPA perd el seu sentit i el concepte Comunitat Educativa es desdibuixa.

Per tot això, perquè volem escoltar-nos, perquè volem fer-nos sentir, es convoca els pares i mares de l’Escola a la propera Assemblea Ordinària de l’AMPA el dimecres 26 d’octubre amb el següent ordre del dia:

1) Notificacions de l’ equip directiu de l’escola.

• Nou Projecte Educatiu de Centre.
  • Normativa d’Organització i Funcionament de centre
  • Canvis futurs en la direcció del centre.

2) Eleccions al Consell escolar al novembre. (El consell escolar és l’òrgan oficial on es prenen les decisions al centre. Cal renovar dos mestres i dos pares. Més informació a la web)

3) Canvi de model d’assemblea? Un grup de pares proposa fer assemblees en cap de setmana o en altres horaris. També es proposa habilitar un sistema de votació online.

4)Mancances estructurals i de recursos de l’escola. Establir un pla d’actuació.

5) Comissions. Calen noves incorporacions, Presentació Nova Web i donarem compte de les qüestions que s’estan treballant.

6) Altres temes sobrevinguts.

7) Precs i preguntes

Us esperem a tots dimecres 26 a les 20:30 al Gimnàs de l’escola.