Gràcies per tornar a ser-hi!

Dissabte vam poder recuperar una de les tradicions més celebrades de l’escola: la festa de final de curs. Per algunes famílies, ha estat el primer any que l’han poguda gaudir, ja sigui perquè just han acabat el seu primer curs a l’escola, ja sigui perquè fins ara la pandèmia els ho havia impedit. Hem estat dos anys sense poder fer aquesta bonica festa que serveix per acomiadar el curs i donar la benvinguda a l’estiu. De nou, hem pogut brindar pel projecte Montserrat Solà i, també, a la nostra salut, celebrant que podem tornar a reunir-nos i compartir un àpat sense distància ni mascareta.

Volem donar les gràcies a tothom que va participar a la festa: a les famílies que vau venir a alguna o a totes les activitats, a Clic Clac per organitzar les demostracions de les extraescolars i, sobretot, als que van fer possible aquesta trobada, ja fos col•locant una banderola, omplint els cubells d’aigua de colors per la xeringada o venent un “polo” de llimona. El pati de l’escola feia goig, al vespre, amb totes les taules parades! Us adjuntem les fotos que va poder captar el dron a qui efusivament vam saludar a última hora, abans d’acabar-nos els gelats i perseguir una arna gegant, posant punt final a una festa on vam compartir menjar, riures i projectes de futur. Un d’ells, que puguem repetir la festa l’any que ve! I que siguem més!

AFA Escola Montserrat Solà