Suspès el Casal de Setmana Santa

La Comissió de Menjador i Casals i Kaliu informen a totes les famílies de l’escola que el Casal previst per aquesta Setmana Santa queda suspès.

Aquesta decisió s’ha pres atenent a la necessitat de fer unes obres a la cuina que tindran una durada aproximada de tres dies. Els tècnics de l’ajuntament que han de realitzar-les han proposat fer els treballs aquests dies que l’escola romandrà tancada. Hi ha una certa urgència a fer les actuacions ja que el problema és un defecte greu en els desaigües que podrien fer que en qualsevol moment s’embussessin i, d’un dia per l’altre, s’hagués de suspendre el servei de menjador.

Lamentem les molèsties que la suspensió pugui ocasionar però s’ha pres la decisió per evitar mals majors per a tota la Comunitat Educativa.