ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA

El proper dimecres 16 de maig a les 20h totes les families de l’escola estan convocades a una Assemblea Extraordinària que es farà al Gimnàs de l’Escola.

Es tracta d’una Assemblea amb només dos punts a l’ordre del dia i que per tan es preveu curta:

1. Votació de les propostes d’inversió de l’AMPA a l’escola per a final de curs. És a dir, que entre tots aprovarem on destinem els diners que cada any aporta l’AMPS a l’escola.
  2. Presentació i votació de les modificacions fetes al projecte de pressupostos participatius (que entrarà en vigor al curs 2018-2019) arran de les propostes fetes en la darrera assemblea. Les modificacions pretenen facilitar la votació del projectes a tots els membres de la Comunitat Educativa.

Per la importància dels dos temes a tractar us esperem, com sempre, a tots.