20 de maig: Festa de la Interculturalitat

Benvolgudes famílies,

Estem preparant una festa de trobada entre famílies i d’Interculturalitat, conjuntament amb les escoles Anxaneta i Joan Coromines, amb propostes d’activitats, tallers, danses, música i parades de plats típics que representin algunes de les cultures que tenim a l’escola. La festa està prevista pel proper dissabte 20 de maig de 10:00 h a 13:00 h en els Jardins de l’Escorxador (on està ubicada la biblioteca Antoni Comas).

Si vols participar/col·laborar proposant alguna activitat i/o algun plat típic del teu país d’origen, pots contactar-nos al correu afa@escolamontserratsola.cat (a tot tardar el 28 d’abril).

Qualsevol petita aportació serà benvinguda. Perquè en aquesta trobada, tots/totes hi sumem.

Us hi esperem!!!

AFA Escola Montserrat Solà