Assemblea AMPA el 25 d’octubre

La primera assemblea de l’AMPA del curs 2017-2018 serà el dimecres 25 d’octubre a dos quarts de nou del vespre al gimnàs de l’escola.

L’Assemblea de l’AMPA és l’espai de trobada de les mares i pares de l’escola per posar en comú i debatre sobre tots els temes que afecten a l’Escola i, especialment, decidir sobre els que gestiona directament la mateixa Associació.

L’AMPA és, doncs, el nostre instrument de participació i, per la seva representativitat ha esdevingut la veu de les famílies en això que anomenem Comunitat Educativa.
Per tal que sigui efectivament representativa de les famílies i la realitat de l’Escola és molt necessari que tothom hi aporti el seu accent. És per això que no hi sobra ningú i tothom és necessari i benvingut. Sense una participació majoritària la tasca de l’AMPA perd el seu sentit i el concepte Comunitat Educativa es desdibuixa.

Ordre del dia de l’Assemblea del 25/10/2017

1. Benvinguda a les noves famílies i presentació de les comissions .
2. Notificacions de l’equip directiu de l’escola.
3. Tancament de comptes del curs 2016/17. Estat de la tresoreria i projecte de despesa.
4. Comissions. Presentació de projectes .
5. Aprovació de la Normativa Extraescolars.
6. Presentació i ratificació del decàleg del “Marc Comú de protecció dels valors de la comunitat educativa de l’Escola Pública Montserrat Solà
7. Ratificació del manifest de la comunitat educativa del 27/09 i adhesió al manifest de la FAPAC
8. Altres temes sobrevinguts.
9. Precs i preguntes.