Assemblea de l’AMPA 14 de juny

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA DE L’ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES (AMPA) DE L’ESCOLA MONTSERRAT SOLÀ

Dimecres 14 de Juny de 2017 | 20.30 hores

L’Assemblea de l’AMPA és l’espai de trobada de les mares i pares de l’escola per posar en comú i debatre sobre tots els temes que afecten a l’Escola i, especialment, decidir sobre els que gestiona directament la mateixa Associació.

L’AMPA és, doncs, el nostre instrument de participació i, per la seva representativitat ha esdevingut la veu de les famílies en això que anomenem Comunitat Educativa
Això vol dir, per exemple, l’organització d’activitats i serveis tan essencials com el menjador, les acollides, les extraescolars o els casals, que no serien possible sense la participació desinteressada d’un munt de gent que hi dedica unes hores, les que pot, i que s’apleguen en diverses comissions.
També és significatiu que de la quota d’escola que paguem a l’AMPA hi hagi una part que es destini a material escolar, sortides o colònies i garanteixi l’accés en igualtat de condicions de tots els infants a totes les activitats de l’Escola.

Per tal que l’AMPA sigui efectivament representativa de les famílies i la realitat de l’Escola és molt necessari que tothom hi aporti el seu accent. Segur que hi ha aspectes a millorar, transformar, enriquir, qüestionar i noves propostes i maneres de fer que es podrien incorporar. És per això que no hi sobra ningú i tothom és necessari i benvingut. Sense una participació majoritària la tasca de l’AMPA perd el seu sentit i el concepte Comunitat Educativa es desdibuixa.

Per tot això, perquè volem escoltar-nos, perquè volem fer-nos sentir, es convoca els pares i mares de l’Escola a la propera Assemblea Ordinària de l’AMPA dimecres 14 de Juny amb el següent ordre del dia:

1) Notificacions de l’ equip directiu de l’escola.

• Valoració del curs 16/17
  • Perspectives curs vinent.
  • Canvis en l’equip directiu

2) Elecció nova presidència de l’AMPA
3) Altres canvis a la junta de l’AMPA
4) Comissions.

• Festa de fi de curs que es farà dissabte 17 de juny.
  • Extraescolars curs vinent
  • Cura de l’ Hort durant l’estiu…

5) Altres temes sobrevinguts.
6) Precs i preguntes

Us esperem a tots dimecres 14 de Juny a les 20:30 al Gimnàs de l’escola. (Entrada per baix)