Aturada del 3 d’octubre

Benvolgudes famílies,

L’equip de mestres i la Junta de l’AMPA, preocupats per la situació política i social que estem vivint a Catalunya, fem nostre el manifest de la Taula per la democràcia, subscrit per diverses associacions sindicals, entitats culturals, socials, moviments de renovació pedagògica, universitats, etc.

Vista la convocatòria d’aturada general per demà dimarts 3 d’octubre de 2017, 28 mestres de l’equip (d’un total de 32) han decidit exercir el seu dret de vaga. Per aquesta raó, l’escola no realitzarà les activitats escolars habituals.

Seguint l’Ordre per la qual es garanteixen els serveis mínims:

• S’atendran els nens i les nenes que vinguin a l’escola, ja que hi haurà un mestre per a cada sis aules (en total tres mestres) i una mestra de l’equip directiu.
  • Per garantir el servei de menjador, hi haurà 1/3 de l’equip de monitors. La cuina romandrà tancada, per la qual cosa, els nens i les nenes que es quedin a dinar, hauran de portar la seva carmanyola de casa.

No hi hauran activitats extraescolars ni servei d’acollida matinal ni de tarda.

Rebeu una salutació cordial,

Comunitat educativa de l’Escola Montserrat Solà

Mataró, 2 d’octubre de 2017

Manifest de la Taula per la Democràcia:

Manifest taula democràcia

Comunicat de la Comunitat Educativa de l’Escola Montserrat Solà