Campanya Banc dels Aliments

Darrerament, les bosses de pobresa i de col·lectius marginats han crescut de forma exponencial “tenim el repte d’encaixar els esforços de voluntaris, coordinadors, cadenes de distribució i ciutadania, per recollir el màxim d’aliments i poder atendre millor les necessitats de les 235.000 persones que viuen en situació de precarietat alimentària.”

banc-aliments
El Banc dels Aliments és una fundació benèfica privada, independent i sense ànim de lucre, que té com a objectiu lluitar contra la fam d’aquí:

1. La lluita contra el malbaratament i la fam més propera
2. La primacia de la gratuïtat
3. La seguretat d’una distribució justa

A l’escola reiniciem, un any més, una campanya amb l’objectiu de recaptar aliments bàsics:

• Llegums secs
  • Oli
  • Sal
  • Sucre
  • Llaunes de conserva
  • Pasta
  • Llet
  • Tomàquet natural , etc…

Durant el mes de novembre posarem dos punts de recollida, un a cada entrada de l’escola.

Malauradament, la fam ara té més boques. Moltes famílies es troben en aquesta trista situació i per això cal que els donem un cop de mà. Estem convençuts que també moltes persones són conscients d’això i volen ajudar a pal·liar-ho. Gràcies en nom de totes elles.

FUNDACIÓ BANC DELS ALIMENTS i COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA MONTSERRAT SOLÀ