Carnestoltes 2018

Publiquem la circular que signen l’equip de mestres i la Comissió de Festes per informar sobre el desenvolupament de les activitats del Carnestoltes d’aquest any:

El proper divendres 9 de febrer celebrarem l’arribada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes tot fent festa!! Cada nivell ens mostrarà el seu projecte d’aula amb les seves disfresses. Veurem personatges molt diversos amb històries ben particulars.

A l’escola elaborarem un element de la disfressa i necessitem que les famílies col·laboreu amb unes determinades consignes que ajudin a fer més real el personatge. No cal fer despesa de cap tipus, poden ser peces de roba que tingueu per casa o que algú altre us en pugui deixar per a l’ocasió:

Petits. Els contes populars:

• Porquets: Roba de color rosa o colors clars.
  • Llops: Roba de color negre o fosc.
  • Cabretes: Roba de color marró, gris o blanc.

1r. L’hivern:

• Vent i neu: Roba de color blau.
  • Tortugues i eriçons: Roba de color negre o fosc.
  • Esquirols: Roba de color groc, taronja o marró.

2n. L’art mòbil: Roba de color negre o fosc.

3r. Els mòbils d’Alexander Calder: Roba de color negre o fosc.

4t. La història de Mataró: Roba de color negre i sabates fosques.

5è. Modernisme i Puig i Cadafalch. Roba de color negre i sabates fosques.

6è. Comparsa acompanyant del Rei Carnestoltes.

Algunes consideracions:

• Com que aquests dies fa fred i voldrem lluir la disfressa, aniria bé que els nens i les nenes vinguin un mica abrigats i que puguin sortir al pati sense jaqueta.

• La roba que duguin, en la mesura que us sigui possible, que no porti dibuixos ni lletres.

• Cal que vinguin vestits divendres a la tarda. En el cas que es quedin a dinar, els petits i mitjans recomanem que vinguin amb la roba posada al matí. Els grans es vestiran a l’escola.

Per tercer any consecutiu, la festa està oberta a les famílies. A les 15:25h s’obrirà la porta del pati per començar l’acte puntualment a les 15:30h. Un grup de pares i mares, clarament identificats, seran els encarregats d’ajudar-vos a trobar el vostre espai a les grades, a la rampa, al pati de petits, al porxo i al pati de sorra. Entre tots col·laborarem en fer de la festa un espai de trobada amable, divertit i respectuós.

A l’hora de la sortida, els petits s’esperaran a la pista asseguts amb els seus companys i companyes i mestres. Un cop els hagueu recollit, podreu anar a les aules a buscar les motxilles i jaquetes. Els nens i les nenes de mitjans i grans pujaran a les aules amb els/les mestres i la sortida la faran com ho fan habitualment: primer i segon a les grades i de tercer a sisè per la porta del vestíbul principal o directament al pati per continuar amb la festa:

A partir de les 16:30h, participa en el III Concurs de Barrets del Montserrat Solà! Posa’t el barret i desfila per la nostra passarel·la vermella!!
Concurs obert a pares, mares, nens i nenes amb premis per als guanyadors!