Concert solidari de la Coral

La Coral de l’escola cantarà el proper divendres 3 de març, a les 21:h  a l’església dels Pares Carmelites de Badalona, en en Festival solidari per recaptar fons per a la lluita contra el càncer, organitzat per la Fundació Badalona contra el Càncer. L’entrada és lliure i el preu és un donatiu segons la voluntat.

La Fundació Badalona contra el Càncer (FBCC), és una entitat sense ànim de lucre que treballa des de l’any 2000 per aconseguir fons per a la recerca i el tractament del càncer a l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona (Can Ruti).
Els fons recaptats per la fundació s’adrecen a la compra de la tecnologia més avançada per combatre el càncer.
Durant tot l’any la fundació treballa amb particulars i empreses organitzant actes diversos i solidaris. Entre ells tenim la trobada de corals, en la q enguany hi participen 6 corals.

Després d’haver realitzat 16 maratons la FBCC, ha aconseguit recaptar més d’un milió d’euros, destinats a 10 màquines que s’han cedit a l’Institut Català d’Oncologia, que té seu a Hospital Germans Trias i Pujol, així com un programari per intervenir tumors cerebrals, i la rehabilitació de la planta 13 (oncologia).

Adjuntem cartell:

[embeddoc url=”http://escolamontserratsola.cat/web/wp-content/uploads/2017/02/2017-0303-Concert-solidari-de-la-coral.pdf” download=”all” viewer=”google”]