Concerts de Santa Cecília 2016

Per quart any consecutiu, coincidint amb la setmana de santa Cecília, la nostra escola ha celebrat la diada de la música instal·lant cinc espais musicals distribuïts en diversos indrets de la plaça dels Alocs, el parc de la Llibertat i la pròpia escola. Cadascun d’ells està dedicat a un estil diferent i els grups musicals estan formats per pares i mares de l’escola que d’una manera o altra es dediquen o tenen passió per la música. Els estils musicals, ja consolidats després de quatre edicions, són: música i instrument tradicional, cant coral, conjunt de vent, música electrònica i rumba. Per cadascun d’aquests espais de ciutat han anat passejant expectants alumnes, mestres, famílies de l’escola i també ciutadans que passejaven pel carrer i que s’han trobat amb aquest sorprenent regal musical.

2016-1125-concert-de-santa-cecilia-5

Clica a sobre la imatge per veure l’àlbum de fotos