Conversarem amb Jordi Armadans: És possible la pau?

Benvolgudes famílies,

Us informem que divendres 15 de març, durant l’estona del Pati obert de la tarda, tenim una cita amb Jordi Armadans que vindrà a l’escola per conversar amb la nostra comunitat educativa sobre cultura de pau. Prèviament, els nens i les nenes del Mandariner ens explicaran un procés d’aprenentatge que estan duent a terme amb l’acompanyament de la seva mestra, l’Alba Roelas.

Tema: És possible la pau?
Dia i hora: divendres 15 de març a les 16:45h al gimnàs de l’escola.
Conversa amb: Jordi Armadans. Politòleg, periodista i activista en defensa de la pau, els drets humans i l’ètica social. És autor de Pau. El valor de la vida als nostres dies(Ara Llibres, 2022).
Proposta educativa per als infants: Va de jocs dinamitzarà l’activitat lúdica dels infants al pati mentre duri la ponència al gimnàs.

Aquesta activitat està organitzada per l’AFA i la comissió de convivència de la nostra escola.

Us hi esperem!

Comunitat educativa