Eleccions consell escolar

Hola famílies del Solà,
Aquest mes durem a terme les eleccions del Consell escolar de la nostre escola.
La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, les activitats extraescolars, l’horari lectiu, etc.
Les families hi podem participar de dues maneres:

• Presentant una candidatura per representar les families al Consell.
  • Participant a les eleccions, votant a les persones candidates que considereu més representatives.

Com participar?

En el correu enviat el dia 2 de novembre per l’equip directiu, hi han dos documents adjunts:

Heu d’escriure una breu ressenya del teu interés, les teves inquietuds, del que significa per a tu l’escola, quina seria la teva aportació… Pots adjuntar una image per a que les familias et reconeguin.

Enviar-nos-la abans del dia 13 de novembre a: escolamontserratsola@xtec.cat o lliurar-la presencialment a secretaria.