Informació activitats casal d’estiu 22-23

Benvolgudes famílies,

Aprofitant que la setmana vinent comencen les preinscripcions del casal d’estiu us volem informar sobre diferents temes.

Aquest any el casal d’estiu anirà sobre viatges en el temps, per tant ens mourem per diferents èpoques de la història humana.

Algunes de les activitats destacades i que els infants esperen amb més ganes són:

• La dormida a l’escola (des de i3 fins a 2n)
  • Els campaments (des de 3r fins a 6è). Com a novetat, farem dues nits amb setmanes separades garantint que tothom que s’apunti pugui gaudir d’aquesta activitat.
  • Anirem més sovint a la platja, ja que les condicions climàtiques no ens permetran fer gaires jocs d’aigua a l’escola
  • Els alumnes d’infantil faran dues sortides de tot el dia i els alumnes de primària faran una sortida de tot el dia cada setmana
  • Room scape, gimcanes, manualitats…
  • I moltes altres activitats