Inscripcions al Casal d’Estiu

El termini per fer les inscripcions al Casal d’Estiu s’inicia el dilluns 29 de maig i acaba el dijous 1 de juny. Per fer la inscripció cal anar al menjador de l’escola de 9h a 9.30h o de 16.30h a 17.30h. Allà mateix podeu recollir els impresos necessaris.

La documentació necessària que s’haurà d’aportar és la següent:

• Imprès d’inscripció degudament omplert
  • Comprovant del pagament del Casal
  • Fotocòpia de la targeta sanitària
  • Fotocòpia del carnet de vacunació (caldrà un justificant mèdic si l’infant no està vacunat)
  • Signatura de l’avís legal i de l’autorització de sortides.

Si no s’aporta tota la documentació necessària abans de la finalització del termini d’inscripció, comportarà la NO inscripció al casal del nen o nena.

També hi ha un Servei de Casal Adicional pels dies 22 i 23 de juny, amb un preu de 22€. L’horari d’aquest dos dies és l’habitual de l’escola. També inclou servei de menjador (mitjançant tiquets) i acollida de matí i de tarda a un preu de 2,50€ cadascuna