Loteria de Nadal 2016

L’AMPA ja disposa de talonaris de loteria de Nadal, amb el número 96739 i convida a les famílies a vendre participacions per obtenir recursos per la Comunitat Educativa.

• Quan es pot comprar?
    A partir del 3 de novembre es podran recollir talonaris cada divendres a les 16:30h a l’entrada del pati de l’escola o bé en qualsevol altre moment a la consergeria.
  • Com es paguen les participacions i els talonaris?
    Les participacions es paguen en el mateix moment d’adquirir-les. Cada participació té un preu de 3€ dels quals el portador juga 2,5€ i 50 cèntims és el donatiu a l’AMPA. Els talonaris es poden pagar en el mateix moment o portar els diners després. Cada talonari és de 20 participacions i té un preu de 60€. Recollirem els diners dels venuts els divendres a les 16:30h i amb l’entrega dels diners es retornarà, també, la matriu del talonari.
  • Què passa si no es venen totes les participacions del talonari?
    Si no es venguessin tots els números del talonari, es poden retornar els sobrants fins el divendres 1 de desembre 2017 .

NOTA: Intentem recollir i entregar els talonaris i els diners els divendres a les 16:30h, ja que el servei de la consergeria és un favor que ens fa l’escola.