Nous grups de whatsapp

Amb la creació dels nous grups a Cicle infantil arran la posada en marxa del projecte d’agrupaments verticals, des de l’AMPA hem creat nous grups de whatsapp per a cada classe (Pomera, Mandariner, Magraner, etc.).  També hem creat nous grups per a les classes de 4t.

Durant els dies previs de l’inici de curs hem enviat missatges informant a les famílies dels canvis, tot facilitant els enllaços perquè puguin unir-se als nous grups. No obstant, si sou famílies noves o no estàveu a cap grup antic i us hi voleu unir, seguiu les instruccions del document que trobareu a continuació.

Aprofitem per recordar que els grups de whatsapp són una eina molt efectiva per fer arribar a les famílies informacions puntuals sobre esdeveniments i/o activitats relatives a l’AMPA i a l’escola. Així mateix, és una bona manera per contactar amb la resta de famílies de la classe,  per compartir dubtes o demanar informació sobre activitats d’aula. Els whatsapp de classe, en canvi, no són una bona eina per entaular debats o discussions, ja que sovint generen un allau de missatges, sovint amb tensions i malentesos. Si us preocupa un tema genèric, us animem a que parleu amb els delegats, mestres o representats de l’AMPA, i entre tots, intentarem trobar espais de comunicació més adients.  Així mateix, eviteu missatges polítics, publicitat, memes, etc., i en la mesura que pugueu, respecteu el descans de les famílies tot evitant enviar missatges durant la nit.

Finalment, recordem que aquests grups estan gestionats pels pares delegats de la classe, triats en la primera reunió del curs. Des de l’AMPA només publiquem informacions que puguin ser d’interès i sempre relacionades amb l’escola i l’àmbit educatiu. Procurem, excepte en casos excepcionals, no entrar en les converses del grup ni resoldre dubtes, ja que aquests sempre solen ser resolts pels propis pares. De totes maneres, si voleu, podeu contactar amb l’AMPA via whatsapp enviant un missatge privat, el qual respondrem el més aviat possible.

[embeddoc url=”http://escolamontserratsola.cat/web/wp-content/uploads/2017/09/GRUPS-WHATSAPP.pdf” download=”all” viewer=”google”]