Xerrada: “El viatge de primària a secundària”

Us volem oferir una xerrada molt interessant, informativa i formativa per a les famílies que tenen fills/es a 5è i 6è de Primària, amb l’objectiu de descobrir tota una sèrie d’aspectes relacionats amb el canvi d’etapa educativa, obtenint eines i recursos per acompanyar els vostres fills/es en l’ inici de la secundària. Activitat gratuïta. Us hi esperem!

Finalitats:

• Descobrir els principals CANVIS que es produeixen entre les dues etapes educatives, tan amb els nois i noies com a nivell educatiu.
  • Saber QUÈ IMPLICA el canvi d’etapa.
  • AFAVORIR EL CONEIXEMENT de l’ESO per facilitar el suport als fills i filles en aquesta transició.

Continguts:

• Característiques de cada etapa (aspectes a tenir en compte).
  • Canvis que es produeixen
  • La importància de l’assessorament i la informació.
  • L’entrada en l’adolescència.
  • Com ajudar als alumnes, pares i mares en la nova etapa?

Data i Lloc: 24 de gener, de 18:00 a 20:00h al Centre Cívic Gatassa (c/Josep Montserrat Cuadrada, 1 Mataró)

Ponent: Toni Argent (Professor i Formador de la Diputació de Barcelona)

Inscripció prèvia a través del següent formulari icona_enllac_extern o a través del telèfon 93 758 2331

[embeddoc url=”http://escolamontserratsola.cat/web/wp-content/uploads/2017/01/Cartell-Mataró-16.pdf” download=”all” viewer=”google”]