Casal d’estiu 2022-23

Bona tarda famílies,

Us adjuntem el cartell d’aquest any. El tema del casal es: “La màquina del temps”.

Aquest any el casal d’estiu anirà sobre viatges en el temps, per tant ens mourem per diferents èpoques de la història humana.

Algunes de les activitats destacades i que els infants esperen amb més ganes són:

• La dormida a l’escola (des de i3 fins a 2n)
  • Els campaments (des de 3r fins a 6è). Com a novetat, farem dues nits amb setmanes separades garantint que tothom que s’apunti pugui gaudir d’aquesta activitat.
  • Anirem més sovint a la platja, ja que les condicions climàtiques no ens permetran fer gaires jocs d’aigua a l’escola
  • Els alumnes d’infantil faran dues sortides de tot el dia i els alumnes de primària faran una sortida de tot el dia cada setmana
  • Room scape, gimcanes, manualitats…
  • I moltes altres activitats