Convocatòria assemblea 01/06/23 20h

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a la tercera i última Assemblea Ordinària de l’AFA del curs 2022-2023 el dijous  1 de Juny a les 20:00 amb el següent ordre del dia:

1. Quota Integrada (Equip Directiu). Exposició, debat i votació famílies (previ a Consell escolar)

2. Tiquet Menjador: nous topalls (Kaliu). Exposició, debat i votació famílies (previ a Consell escolar)

3. Extraescolars curs 2023/24 (Clic Clac)

4. Aprovació Acta de l’última assemblea.

5. Renovació Gestora: presentació de candidatures i votació nou mandat.

6. Contracte Kaliu

7. Balanç econòmic provisional curs 2022/23.

8. Renovació Comissions: Recursos i Serveis/Menjador

9. Precs i preguntes

L’AFA som totes les famílies de l’escola, i l’assemblea, tot i que ja som conscients que costa trobar el moment, és el millor espai per posar-nos al dia, debatre i arribar a acords per fer una millor Escola. Fem Solà!

Respecte al punt 5, si voleu presentar candidatura o esteu interessats/es en participar en la candidatura actual, envieu un e-mail a l’AFA: afa@escolamontserratsola.cat

Us esperem el dijous 1 de Juny a les 20:00 a la biblioteca de l’escola.

Salutacions,

Gestora AFA Montserrat Solà