Reunió amb Miquel Àngel Vadell, regidor d’Educació de l’Ajuntament de Mataró

El passat dimarts 13 de desembre, un grup de pares de la Comissió AMPA’t, juntament amb el president de l’AMPA, i el director i secretària de l’escola, ens vàrem reunir amb el regidor d’Educació de l’Ajuntament de Mataró, en Miquel Àngel Vadell.

La reunió, molt cordial, va servir per presentar-nos (en Miquel Àngel encara no havia vingut a l’escola), i per traslladar-li les preocupacions que vàrem constatar durant l’Assemblea d’inici de curs.

En concret, vam parlar de les deficiències estructurals de l’edifici de l’escola, del projecte d’innovació pedagògica i de la necessitat de tenir recolzament municipal davant el Departament d’Ensenyament, de la nostra preocupació per la manca d’oferta en l’educació secundària que segueixi el model pedagògic de l’escola, de la importància de rebre suport addicional per atendre les necessitats d’escola inclusiva i, finalment, de la conveniència de certificar la qualitat del subsòl de l’escola.

El regidor es va mostrar obert i comprensiu a les demandes que fèiem, alhora que va exposar les dificultats pressupostàries per cobrir les demandes de dèficits d’infraestructures de les escoles, i els esforços de la regidoria per tirar endavant el projecte educatiu de ciutat.

Així mateix, ens va fer cinc cèntims del seu projecte per encarar la problemàtica de  manca de places a secundària, que passa per l’aposta de creació d’instituts-escola.

De la reunió, hem obtingut el compromís del regidor d’estudiar el dossier que li vàrem entregar (per veure’l, cliqueu aquí), amb l’objectiu que, a principis del 2017, ens pugui donar una primera resposta. Ens hem emplaçat a tornar-nos a reunir en breu. La nostra intenció és fer-ho no més enllà del gener de 2017.