Som notícia: “Cinc centres educatius de Mataró s’adhereixen al programa escola nova” [Mataró Ràdio, 28/09/2016]

Mataró Ràdio ha informat de l’adhesió de cinc centres educatius de la ciutat, entre ells el Montserrat Solà, al programa Escola Nova 21.

escola-nova-21

Escola Nova 21 és un projecte d’innovació educativa que s’aplicarà progressivament durant els propers anys.  L’objectiu del projecte és el de transformar el sistema escolar i estendre un nou model educatiu, que prepari als alumnes per a la vida real, ajudant-los a formar-se a nivell cognitiu, social i ètic. Aquest projecte està impulsat pel Centre Unesco de Catalunya, la Fundació Jaume Bofill, la UOC i l’Obra Social la Caixa, amb el suport del Departament d’Ensenyament, la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica, la Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes (FaPaC), i la Xarxa d’Instituts Innovadors de la UAB, entre d’altres.