Vaga del dijous 29 de novembre del 2018

Amb motiu de la de vaga convocada pels sindicants de l’ensenyament públic el 29 de novembre del 2018, part de l’equip de mestres de l’escola ha decidit adherir-s’hi i, per tant, no es realitzaran les activitats lectives habituals. Tal com marca la llei, es garantiran els serveis mínims d’atenció a l’alumnat i, per tant, hi haurà un mestre per a cada sis aules i un representant de l’equip directiu. No obstant no es realitzarà el Suport Escolar Personalitzat per als alumnes de tercer i quart.

Pel que fa a  les activitats extraescolars es duran a terme amb normalitat, així com els serveis de menjador i acollida, tant al matí com a la tarda.

Els motius que han portat els sindicats de l’educació pública a convocar aquesta vaga són, entre d’altres, la millora de les condicions laborals i l’horari lectiu del professorat, revertir les retallades de finançament que s’han dut a terme els últims anys i reduir les ràtios d’alumnes per aula.

En definitiva, doncs, el sector de l’ensenyament se suma a altres sectors públics com la sanitat que al llarg de la setmana han estat convocant aturades per reivindicar millores en la qualitat d’aquests serveis.